Ten během soboty otevřel veřejnosti brány svého areálu u výpadovky na Žďírec nad Doubravou. A dobrou náladu nezkazilo ani nevlídné a chladné počasí.

„Navzdory velké nepřízni počasí přišlo během dne 450 lidí, což bylo přiměřené aktuální velikosti pivovaru,“ konstatoval ředitel podniku Richard Moravec.

Zájemci si mohli s průvodcem projít celou výrobu, stejně jako vloni doplnily program zabíjačkové hody, soutěže pro nejmenší návštěvníky a lidé mohli ochutnat i novinku v podobě mírně alkoholického nápoje na bázi piva s příchutí limetky.

„Právě zbrusu nového nápoje Cooler Limetka se vypilo asi dva sudy, protože byla zima, v létě na pivovarských slavnostech se toho vypilo mnohem víc. Ale důležité bylo, že jsme uspokojili zvědavost všech lidí, kteří si chtěli projít pivovar, přišlo jich o něco málo míň kvůli nepříznivému počasí a možná i proto, že mnozí už byli na prohlídce vloni. Přesto chystáme na jaro další Den otevřených dveří, kdy už bude po rozšíření pivovaru, a budeme mít hodně nového k ukazování,“ uvedl Moravec.

Pivovar brzy rozšíří své kapacity

Chotěbořský podnik, jehož produkty se těší stále většímu zájmu veřejnosti, se totiž v brzké době dočká rozšíření své výroby. A třeba právě na prohlídku nové haly chce podnik pro příště nalákat návštěvníky.

Navíc společnost přichystala pro ty, kteří se do areálu z jakéhokoliv důvodu nedostanou, další novinku. „Nafotili jsme vše tak, abychom co nejdřív mohli na našem webu udělat virtuální prohlídku, díky ní si budou moci vnitřek pivovaru prohlédnout úplně všichni, i ti, pro které je Chotěboř z ruky,“ zakončil ředitel Moravec.