Ten v pořadí pátý, který se konal o víkendu v Chotěboři v hotelu U zámku, ale žádné davy fanoušků nepřilákal, přestože nabízel pestrý program v rozsahu tří dnů.

„Přihlásilo se dopředu asi jen 40 lidí. Další dorazí snad během programu," konstatoval v pátek odpoledne za pořadatele Václav Pravda. Ne, že by hororové filmy neměly svoje fanoušky, ale ti jsou, podle Václava Pravdy, v mnoha případech stále pohodlnější, neboť jim to umožňuje moderní technika.

„Fanoušek má dneska možnost stáhnout si, přesněji řečeno ukrást, zcela zdarma i nejnovější hororové pecky a prohlížet si je v klidu doma. Nemusí tedy za oblíbenými filmy už nikam jezdit," vysvětlil Pravda. Tak je to bohužel i v oblasti ostatních filmových žánrů. Doba, kdy promítací sály praskaly pod náporem diváků ve švech, je zřejmě už pryč.

Naopak Jana Horáčková neváhala na festival hrůzy přijet až z Českých Budějovic.„Ráda jezdím na různé filmové festivaly. Mám ráda i některé horory, speciálně ty, kde vystupují zombie. K mým nejoblíbenějším filmům patří například španělský film REC. Na Vysočinu jsem přijela na festival hlavně jako pořadatel. Jezdím sem dost často, na Vysočině jsem si našla i přítele a domluvila jsem se s panem Pravdou na spolupráci při organizaci různých kulturních akcí," prozradila slečna Jana.

Festival hororu v Chotěboři lákal diváky například na filmovou antalogii Pionýři hororu, speciálním hostem festivalu byl kameraman Jaroslav Brabec, režisér Krvavého románu. V nabídce byly i zajímavé přednášky a otevřena byla i počítačová herna. Jeden ze zlatých hřebů programu, který nabízel fanouškům možnost natočit si vlastní horor a veřejně se s ním prezentovat na nějaké přehlídce, bohužel zklamal.  Jedinečný festival hororů v republice pořádá především společnost Alfedus, ve spolupráci s neziskovým občanským sdružením SFK Avalon.

Bohužel k tomu, aby se mohly v upravených prostorách hotelu natáčet hororové scény, nebylo dost zájemců ani peněz. Podle Václava Pravdy nebyl nápad odtažený do konce, navíc chyběla ze strany hlavního pořadatele dostatečná reklama, která by možné zájemce přilákala.