Vybrané články pro vás zdarma

To nejzajímavější z Česka i ze světa každé ráno do Vaší emailové schránky

Děkuji, již jsem odběratelem

Galerie: Kompletní historie Volkswagenu Brouk

Éra Brouků definitvně skončila v červenci 2019 Toto je výkres vozu KDF 60 z muzea Ferdinanda Porsche ve Vratislavicích Tatra V 570 byla jednou z předloh A Také Tatra 97, jak musel Volkswagen oficiálně uznat O vůz se osobně zajímal Adolf Hitler. Nejdříve ve stádiu makety A pak i o funkční prototyp V takového podobě se nakonec v roce 1938 začal vyrábět Jenže pak se produkce přeměnila na vojenský obojživelný KDF 82 Teprve po válce začalo vítězné tažení vozu Volkswagen Typ 1 Začal se vyvážet do mnoha zemí Plnil roli vozu pro volný čas i pro práci Interiér byl prostinký Přesto však poměrně prostorný Motor byl jednoduchý a spolehllivý Design se měnil v průběhu mnoha desetiletí výroby Zde už je zadní okno jednodílné Kubatura i výkon motoru se postupně zvyšovaly Kromě vozů s pevnou střechou byly k mání i kabriolety Interiér se také proměňoval Vzniklo jich více než dvě desítky miliónů Oficiální označení Brouk se na karosérii první generace nedostalo Toto je úplně poslední vyrobený "Brouk" první generace z roku 2003 Mezitím se už vyráběl New Beetle Byla to "předokolka" Od roku 2012 byl k mání Beetle 3 I ve sportovní verzi Interiér se v mnohém shodoval s "golfem" Kabriolet vypadal velmi vydařeně Koncepce byla opět "vše vpředu" Poslední kus zamířil do muzea