Deník region
1/20 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů
Popis

Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů

Zdroj: Škoda-Auto

Historicky první motor z roku 1899
Popis

Historicky první motor z roku 1899

Zdroj: Škoda-Auto

V tomto motocyklu Slavia byl zabudován
Popis

V tomto motocyklu Slavia byl zabudován

Zdroj: Škoda-Auto

První motocyklový čtyřválec
Popis

První motocyklový čtyřválec

Zdroj: Škoda-Auto

První motor Laurin&Klement pro automobil
Popis

První motor Laurin&Klement pro automobil

Zdroj: Škoda-Auto

Poháněl Voiturette A a měl 7 koní
Popis

Poháněl Voiturette A a měl 7 koní

Zdroj: Škoda-Auto

Osmiválcový model z roku 1907
Popis

Osmiválcový model z roku 1907

Zdroj: Škoda-Auto

Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory
Popis

Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory

Zdroj: Radek Pecák

Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů
Popis

Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů

Zdroj: Škoda-Auto

Osmiválec pro luxusní Škodu 860
Popis

Osmiválec pro luxusní Škodu 860

Zdroj: Radek Pecák

Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech
Popis

Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech

Zdroj: Škoda-Auto

Nejprve ve voze Škoda 1000 MB
Popis

Nejprve ve voze Škoda 1000 MB

Zdroj: Škoda-Auto

Motor Škody Favorit z roku 1987
Popis

Motor Škody Favorit z roku 1987

Zdroj: Škoda-Auto

Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP
Popis

Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP

Zdroj: Škoda-Auto

Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes
Popis

Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes

Zdroj: Škoda-Auto

Denně jich smontují 2400
Popis

Denně jich smontují 2400

Zdroj: Škoda-Auto

Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně
Popis

Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně

Zdroj: Škoda-Auto

Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000
Popis

Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000

Zdroj: Škoda-Auto

a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5
Popis

a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5

Zdroj: Škoda-Auto

Nejnovější galerie
Sběrný dvůr na odpad Štoky.

Honba za kily odpadu ve Štokách: v plastu končí dětské pleny, v papíru kapesníky

Ruiny kdysi honosného paláce v Dolním Slezsku

Cestu k ruinám paláce ukazuje suchý dub. Jsou si věrni až do konce života

Kostel a zvonice ve Studenci
Přehrát video

Unikátní zvonice ve Studenci potřebuje náročnou opravu

Proměna náměstí ve Světlé pokračuje.

Řidiči se na náměstí ve Světlé od nádraží brzy nedostanou

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů
Historicky první motor z roku 1899
V tomto motocyklu Slavia byl zabudován
První motocyklový čtyřválec
První motor Laurin&Klement pro automobil
Poháněl Voiturette A a měl 7 koní
Osmiválcový model z roku 1907
Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory
Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů
Osmiválec pro luxusní Škodu 860
Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech
Nejprve ve voze Škoda 1000 MB
Motor Škody Favorit z roku 1987
Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP
Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes
Denně jich smontují 2400
Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně
Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000
a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5