Deník region
10/20 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů
Popis

Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů

Zdroj: Škoda-Auto

Historicky první motor z roku 1899
Popis

Historicky první motor z roku 1899

Zdroj: Škoda-Auto

V tomto motocyklu Slavia byl zabudován
Popis

V tomto motocyklu Slavia byl zabudován

Zdroj: Škoda-Auto

První motocyklový čtyřválec
Popis

První motocyklový čtyřválec

Zdroj: Škoda-Auto

První motor Laurin&Klement pro automobil
Popis

První motor Laurin&Klement pro automobil

Zdroj: Škoda-Auto

Poháněl Voiturette A a měl 7 koní
Popis

Poháněl Voiturette A a měl 7 koní

Zdroj: Škoda-Auto

Osmiválcový model z roku 1907
Popis

Osmiválcový model z roku 1907

Zdroj: Škoda-Auto

Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory
Popis

Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory

Zdroj: Radek Pecák

Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů
Popis

Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů

Zdroj: Škoda-Auto

Osmiválec pro luxusní Škodu 860
Popis

Osmiválec pro luxusní Škodu 860

Zdroj: Radek Pecák

Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech
Popis

Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech

Zdroj: Škoda-Auto

Nejprve ve voze Škoda 1000 MB
Popis

Nejprve ve voze Škoda 1000 MB

Zdroj: Škoda-Auto

Motor Škody Favorit z roku 1987
Popis

Motor Škody Favorit z roku 1987

Zdroj: Škoda-Auto

Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP
Popis

Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP

Zdroj: Škoda-Auto

Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes
Popis

Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes

Zdroj: Škoda-Auto

Denně jich smontují 2400
Popis

Denně jich smontují 2400

Zdroj: Škoda-Auto

Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně
Popis

Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně

Zdroj: Škoda-Auto

Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000
Popis

Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000

Zdroj: Škoda-Auto

a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5
Popis

a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5

Zdroj: Škoda-Auto

Doporučujeme vám
Z místa nehody

Sedm zraněných: hromadná nehoda ochromila hlavní tah k Havlíčkobrodsku

Den otevřených dveří se v Gymnázium Havlíčkův Brod nesl v duchu Itálie.

Na Korábu umění. Navštivte výstavu výtvarných prací studentů brodského gymnázia

Bývalé sídlo slezského politika

Moc z něj nezbylo. Podívejte se na bývalé sídlo slezského politika

Toulovcovy maštale.

Nádherné skály plné zdolávání překážek. Toulovcovy maštale mají děti rády

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Letecký motor s objemem válců přes 24 litrů
Historicky první motor z roku 1899
V tomto motocyklu Slavia byl zabudován
První motocyklový čtyřválec
První motor Laurin&Klement pro automobil
Poháněl Voiturette A a měl 7 koní
Osmiválcový model z roku 1907
Firma Laurin&Klement vyráběla i stacionární motory
Pásová výroba znamenala rozšíření denní produkce na desítky kusů
Osmiválec pro luxusní Škodu 860
Tlakově odlévaný hliníkový blok motoru se uplatnil už v šedesátých letech
Nejprve ve voze Škoda 1000 MB
Motor Škody Favorit z roku 1987
Na konci minulého tisíciletí vyvinula Škoda tříválec 1,2 HTP
Tříválce MPI a TSI se dělají v motorárně automobilky dodnes
Denně jich smontují 2400
Nové typy motorů se zkoušejí ve speciální zkušebně
Škoda vyvinula i závodní motor pro Fabii S 2000
a samozřejmě pro veleúspěšnou Fabii R5