Zájem o virtuální vstupenky roste. Na první čtvrtfinále proti Litoměřicím se prodalo třiačtyřicet kusů, na rozhodující sedmé utkání to už bylo takřka dvojnásobně víc. Celkově se na čtvrtfinále prodalo 184 vstupenek.

V semifinálové bitvě proti Vsetínu to bylo jen o pět méně, což byl dvojnásobný nárůst, jelikož šlo jen o polovinu zápasů. Dohromady se za devatenáct střetnutí jihlavských hokejistů prodalo 1 025 vstupenek (75 x V.I.P., 335 x sezení, 615 x stání).

Jaká bude podpora ve finále? To záleží jen na fanoušcích Dukly. Když už nemohou své oblíbence podpořit z hlediště, je tady dobrá příležitost vyjádřit svou věrnost třeba touto cestou. A tím napodobit třeba Josefa Skořepu nebo Tomáše Harkabuse a Jiránka (na snímku), kteří si vstupenky pořídili.

Spolek fanoušků HC Dukla Jihlava navíc láká na velmi zajímavou soutěž. „Vážíme si každé zakoupené vstupenky a rádi bychom projevili vděk. A proto slosujeme všechny zakoupené vstupenky (jejich čísla) po skončení play-off a vybereme čtyři, které odměníme dárkovými taškami plnými… no nechte se překvapit,“ stojí na webu spolku. „Čím více vstupenek nakoupíte, tím vyšší šanci máte. Vylosované vstupenky budou zveřejněny prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. Díky všem za každý zakoupený lupen,“ hlásí za spolek Rostislav Krutiš.