Ten nastoupil na místo Milana Janírka, který brodský pivovar opustil na podzim loňského roku.

Michal Šimek má dvanáctileté zkušenosti z oblasti obchodu. Osm let pracoval v oboru informačních technologií. Působil v Praze. „Obchodník většinou po pěti až sedmi letech praxe v jednom oboru začíná stagnovat. Nabídku pracovat pro Měšťanský pivovar Havlíčkův Brod jsem přijal proto, abych se mohl posunout dál,“ vysvětlil důvod, proč se rozhodl přejít do úplně jiné obchodnické sféry.

Efektivní marketing

Jedním dechem říká, že něco jiného je prodávat „mrtvé“ věci a něco jiného nabízet produkt, který se musí vyrobit.

Havlíčkobrodský pivovar zná velmi dobře, jelikož bydlí ve Žďáru nad Sázavou, což je zhruba 30 kilometrů od okresního města. „A v konečném důsledku je příjemné zase se vrátit k rodině a ke svému zázemí,“ nepopírá Michal Šimek.

Zvýšení výstavu pivovaru je jedním z mála cílů, které si Michal Šimek na novém postu dal.„Chci dále posilnit a zefektivnit marketing pivovaru a zároveň zachovat jeho ekonomickou únosnost,“ dodal Šimek.

(eno)