Zavírat se tady ovšem, tak jak tvrdí některé dohady místních, nebude.

Objekt totiž prochází důkladnou rekonstrukcí. Pro zákazníky by to měla být příjemná změna, slibuje vedení společnosti Ahold, která řetězec Albert v České republice provozuje. „Chceme, aby lidé nakupovali v moderním prostředí, proto celý hypermarket projde během několika málo týdnů nákladnou rekonstrukcí, díky které se mohou zákazníci těšit na pohodlnější nakupování a řadu dalších novinek," uvedla Judita Urbánková, ředitelka komunikace Aholdu.

Zaměstnanci, kterých v supermarketu pracuje takřka šedesát, se prý o svoji práci ani přes změny bát nemusí. „Jejich počet zůstane stejný," zdůraznila Urbánková.

Dočasnému uzavření obchodu předcházely výrazné slevy, a proto brodský Albert čelil v posledních dnech náporu zákazníků. Mnohdy byla k vidění typická scéna z českých obchodů – přetlačovaná o poslední zlevněné kusy zboží. Ale do budoucna by se zde podle Urbánkové měli zákazníci cítit příjemně.

„Lidé dnes preferují především čerstvé potraviny. Proto se mohou těšit na pravidelné rybí trhy, kdy budou v nabídce čerstvé ryby na ledu, stálou nabídku čerstvého ovoce a zeleniny na tržišti, které budou tvořit srdce celé prodejny, nebo na pečivo z vlastní pekárny. Vedle tržiště najdou zákazníci v prodejně nabídku trvanlivých potravin, obsluhovaný úsek pro prodej masa, uzenin a lahůdek doplněný o samoobslužný prodej, sýry a produkty pro rychlé vaření," vypočítala Urbánková.

K tomu prý bude k dispozici pitná voda zdarma, nebo zdarma wifi připojení k internetu. „Mezi nejzajímavější novinky čekající na zákazníky patří třeba káva a čaj v kelímku za pět korun. Celý výtěžek z tohoto prodeje  půjde na konto Nadačního fondu Albert a peníze budou určeny zejména na lokální projekty se zaměřením na znevýhodněné děti," dodala ředitelka komunikace Aholdu.
Rekonstrukce by měla skončit poměrně záhy, otevřeno by prý mohlo být již na začátku června.