Hitrádio Vysočina je nejsilnější regionální rádio a náhlá změna názvu je podle vyjádření společnosti Media Bohemia pouze účelová snaha parazitovat na značce rádia Vysočina, kterou společnost už více než 20 let rozvíjí. „Český rozhlas má ve svém portfoliu stanice Český rozhlas Praha a Český rozhlas Vltava a jistě by se bránil, kdyby kterýkoliv soukromý subjekt žádal o licenci k vysílání Rádia Praha, či Rádia Jihlava,“ zauvažoval Daniel Sedláček, předseda představenstva Media Bohemia.
Český rozhlas (ČRo) se brání tím, že celý název stanice byl dříve Český rozhlas Region, Vysočina. Nyní jde pouze o úpravu názvu, která zohledňuje tradiční branding a koresponduje s celkovou strategií značek ČRo. „Nejsme si vědomi, že bychom tím jakkoli zasáhli do práv někoho jiného. Od názvu a rebrandingu stanice rozhodně nehodláme upouštět,“ potvrdil Jiří Hošna, ředitel komunikace Českého rozhlasu.
Podle něj jde o logický a dlouhodobě plánovaný krok. Následuje další sesterské stanice rozhlasu, které mají ve svém názvu město nebo název regionu, ve kterém vysílají.
Dle aktuálních výsledků poslechovosti Radioprojekt má stanice Hitrádio Vysočina 118 tisíc posluchačů týdně. Regionální vysílání Českého rozhlasu má aktuální týdenní poslechovost 33 tisíc posluchačů.
Nepřehlédněte:
Bytová družstva se ocitla v pasti. Neplatiče již nemohou vyhoditNepoužívejte v názvu slovo Vysočina, vyzývá konkurence
Vysočina – Společnost Media Bohemia, která vlastní Hitrádio Vysočina, vyzvala Český rozhlas, aby upustil od používání názvu své regionální stanice Český rozhlas Vysočina. Považuje to za nekalosoutěžní jednání.
Nové. Posluchači si budou muset zvyknout, že nově vysílá Český rozhlas Vysočina.
|
Foto: Reprofoto: Deník/Jana Kodysová
Stanice se přejmenovala. Od 1. června vysílá Český rozhlas Vysočina