„Činnost Agentury Dobrý den stojí na třech pilířích. Na návštěvnosti Muzea rekordů a kuriozit, na registraci nových rekordů v rámci společenských akcí a na prodeji České knihy rekordů,“ uvedl prezident agentury Miroslav Marek.

Kvůli koronavirovým opatřením je pro ně teď jediným přísunem financí pouze prodej knihy. „Půjde-li to a není-li vám to proti srsti, podpořte nás, prosím. Toto není volání tonoucího o pomoc, ale nabídka spojená s prosbou o podporu,“ vyzval Marek.

V publikaci si přijde na své takřka každý. Ukrývá totiž rekordy ze světa sportu, kultury, kulinářství i třeba kutilství. Čtenáři se dozví, co Češi dali světu, čím se může Česká republika chlubit a přečtou si o českých „nej“ z mnoha oborů lidského konání. Agentura Dobrý den ji vydává od roku 2003.

Jak Miroslav Marek podotkl, hodí se teď třeba jako dárek k Vánocům. „Přispějete tím možná k záchraně oboru, který jsme před více než třiceti lety založili, a který motivoval spoustu lidí k dobrým a pozoruhodným činům,“ dodal Marek.