V uplynulých dnech byla jmenovaná komise z řad radních a odborníků, která připraví výběrové řízení a vlastní návrh výzvy procesního a personálního auditu. Ten bude radě předložen 4. února. Komise si vyžádala totiž více času na stanovení přesných výběrových kritérií pro firmu, která by audit provedla.

„Jde o malou zakázku v rozsahu 300 tisíc až dva miliony korun. Pro ni nejsou sice stanovena tak přísná kritéria, ale přesto chceme, aby se jmenovaná komise sjednotila na zadání zakázky,“ vysvětlila starostka Jana Fischerová.

Ta podle svých slov rozhodně nebude na vybranou firmu spěchat, přijatelnou dobou auditu pro ni je půl roku.

„Výsledky chceme až na úrovni detailů, abychom se dozvěděli, že správný člověk vykonává správnou práci,“ dodala.

Jenom na radnici tak bude prověřeno více než 150 pracovníků, další desítky pak v Technických službách, které město zřizuje.

Starostka Fischerová je přesvědčená, že vynaložené prostředky na audit se vrátí radnici ve formě úspor, hospodárnější a efektivnější činnosti. V budoucnu počítá také například s konáním motivačních kurzů, většího množství dalšího vzdělávání úředníků a podobně.