„Obě přehlídky byly téměř vyprodané, myslím si, že obecenstvo bylo maximálně spokojené. Plno let tu nebyla žádná podobná akce. V publiku samozřejmě převažovaly dámy všech věkových kategorií, od dětí až po seniory,“ komentovala zájem veřejnosti o tuto akci jednatelka Světakusu Iva Obselková.

Dětská i dámská móda

Po dětské kolekci firmy AIVELLI už následovaly ukázky trendy oděvů pro dospělé. ALTIK MORAVIA představil kolekci pletené módy, příznivci sportovního stylu si přišli na své při prezentaci společnosti Česká móda. Místní podnikatelka Ljuba Sojková, která vede společnost AIVELLI, představila hned několik kolekcí určených hlavně pro německý a rakouský trh. „Třešničkou na dortu byla společenská móda a svatební šaty, které představila půjčovna svatebních a společenských šatů Romantik,“ uvedla Obselková. K vidění byly také ukázky líčení, které připravil kosmetický salon Ivana.

Firmy z okolí

S nápadem uspořádat módní přehlídku přišla módní návrhářka Ljuba Sojková, která je sama členkou světelského občanského sdružení Světakus.
„Chtěli jsme dát prostor pro prezentaci hlavně firmám z nejbližšího okolí. Pokud se někomu líbily některé z předváděných modelů, může si je objednat, kontakty na firmy byly na přehlídce k dispozici,“ informovala Obselková.

Občanské sdružení Světakus (Světelská agentura kultury a sportu) vzniklo ve Světlé nad Sázavou na konci loňského roku. Jeho cílem je především rozšířit nabídku kulturních a sportovních akcí pro širokou veřejnost.

Zuzana Klementová