„Zájemci nás mohli navštívit po třech letech, aby si prohlédli naši novou přístavbu. To je asi největší tahák, protože jsme na jaře letošního roku otevřeli nové logistické centrum, které stálo stovky milionů, a lidé se něj mohli poprvé podívat osobně,“ komentovala mluvčí ACO Přibyslav Zuzana Siwková.
V logistickém centru se po celé dopoledne konaly i komentované prohlídky. „Ostatní budovy si návštěvníci procházeli sami, bez průvodce, protože bychom to kapacitně nezvládli. Tradičně se totiž návštěvnost pohybuje kolem dvou tisíc návštěvníků. Na každém stanovišti ale samozřejmě dostali odpovědi na své otázky,“ pověděla Siwková.
Na své si přišly i děti. „Nachystali jsme si pro ně jedenáct interaktivních stanovišť, na kterých sbíraly razítka a za ně pak dostaly odměnu. Nechybělo ani malování na obličej, bohaté občerstvení a spoustu dalších lákadel. Měli jsme připravené i skákací hrady, ale ty jsme bohužel kvůli počasí nenafoukli,“ popsala Siwková.
„Velkým tahákem byla i dobročinná kavárna dětského domova z Humpolce, s kterými spolupracujeme už od roku 2012. Tam si mohli návštěvníci dát kávu, zákusek nebo třeba chlebíček a veškerý výtěžek šel právě na dětský domov,“ doplnila mluvčí.
Nechyběli ani tradiční motorkáři, kteří zájemce vozili po celém areálu přibyslavské firmy. „Tématicky s ACO Přibyslav žádnou spojitost nemají, ale velká část z nich jsou naši zaměstnanci a my rádi využíváme jejich potenciál. Tito motorkáři objíždí několik charitativních akcí ročně. Nám se jejich činnost hrozně líbí a rádi je podporujeme,“ prozradila Siwková.
I přes deštivé počasí do závodu zavítalo několik stovek návštěvníků. „Počasí nám nepřálo, ale naštěstí jsme měli většinu programu v halách. Návštěvnost je stoprocentně nižší, než kdyby bylo hezké počasí, ale výroba byla plná, takže já jsem spokojená,“ zhodnotila Siwková.