„Podobně jako dalším pivovarům v České republice, které za prvních osm měsíců letošního roku zvýšily výstav piv meziročně o dvě procenta, exportní výstav dokonce o šestnáct procent, se daří letos také havlíčkobrodskému pivovaru,“ pochvalovala si obchodní ředitelka pivovaru Helena Event.

V dubnu Rebel uvedl na trh novou plechovku Rebel XI. „Prodeje jsou nad naše očekávání velmi dobré, ale zároveň jde o první plechovku pivovaru v historii, a tak není možné srovnání s předchozím obdobím. Nárůst prodeje jsme zaznamenali i ve všech druzích obalů v kategorii pivních speciálů. V porovnání s loňskem došlo ke zvýšení o devět procent,“ popsala Helena Event.

V pivovaru registrují také pozitivní nárůst exportu, který vzrostl podobně jako celostátní průměr o šestnáct procent v porovnání s rokem 2017. „Prodej sudového piva vykázal nárůst o jedno procento, což se může zdát málo, ale většina pivovarů letos zaznamenala pokles o dvě a tři procenta a nedaří se jim zastavit odliv konzumentů z restaurací. Naopak prodej lahvového piva narostl o deset procent a potvrzuje změnu v chování zákazníků,“ dodala obchodní ředitelka.