Práce na úseku dlouhém téměř šest a půl kilometru začaly na konci letošního srpna. Ředitelství silnic a dálnic ČR (ŘSD) tam chce v rámci několika etap vyměnit až tři asfaltové vrstvy. „Bude to včetně recyklace za studena, sanace ulámaných krajnic v minimální šířce jeden metr i s rekonstrukcí nezpevněných krajnic, pročištění silničních příkopů a propustků včetně jejich případné úpravy,“ sdělil Martin Buček z ŘSD.

Letos stihli dělníci opravit dva úseky v celkové délce devatenáct set metrů, které ŘSD v úterý prvního listopadu uvedlo do provozu v režimu předčasného užívání stavby. „Na tuto část silnice I/37 se tak mohl vrátit provoz doposud vedený po objízdných trasách. V první polovině listopadu zde však ještě řidiči narazí na lokální omezení, která souvisí s nutnými výspravami,“ dodal Buček.

Na zbylou část silnice dlouhou čtyři a půl kilometru se dělníci vrátí po zimní technologické přestávce během druhého čtvrtletí příštího roku.