Bomma na veletrhu představila kolekce Umbra a Dark & Bright star, i svou novou vizuální identitu. Kromě zájmu návštěvníků si ve Frankfurtu vysloužila také nové ocenění. Design Plus je soutěžní přehlídka, která probíhá mezi špičkovými produkty vystavovatelů veletrhu. Porota složená z mezinárodních expertů u produktů hodnotí využitelnost, technologii, přátelskost k životnímu prostředí a design. Soutěž probíhá ve spolupráci s Německou radou pro design.
„Celkem se účastnilo 222 produktů, z nichž odborná porota vybrala 39 vítězů. Mezi nimiž bylo i naše svítidlo Phenomena,“ uvedla Tereza Šťastná ze společnosti Bomma. Kolekce Phenomena se nechala inspirovat základními geometrickými tvary v jejich majestátní jednoduchosti - kruhem, trojúhelníkem, obdélníkem a oválem.
„Název pochází z řeckého slova znamenajícího „jev/jevit se/zářit“. V Platónově filosofii, jsou phenomena prchavá zobrazení věčných ideálních forem, která jsou však jejich pouhým obrazem,a tedy nejsou skutečně reálná. Jak příznačný název pro kolekci svítidel vyrobených ze skla – z materiálu, který je tak nesnadný pro výrobu, avšak tak univerzálně tvárný, tak solidní a křehký zároveň,“ říkají o kolekci samotní tvůrci.
Produkty Bommy putují ze sedmitisícové Světlé do celého světa. Sklárnu před šesti lety otevřela firma Bohemia Machine, která funguje již bezmála 25 let. Věnuje se vývoji a výrobě sklářských strojů, zejména brousící techniky. Na výrobky Bommy mohou lidé narazit třeba ve vyhlášené kodaňské restauraci 108, které velí jeden z nejlepších šéfkuchařů světa René Redzepi, nebo na největší lodi na světě Oasis of the Seas. Ta se díky Bommě pyšní i největší lahví na světě. Zákazníky Bommy jsou i věhlasné značky jako je Chanel nebo Dior.