Podle jejího názoru zabodovali hlavně kvalitou a tradicí. „Snažíme se v jogurtech zachovat všechno to, co je tam důležité, to znamená plnotučné mléko, sušené odstředěné mléko a živá jogurtová kultura,“ podotýká a zároveň zdůrazňuje, že v jejich výrobcích žádné škroby ani stabilizátory konzument nenajde. Navíc, jogurty se prodávají v trochu exkluzivnějším balení než jsou umělohmotné kelímky, jsou totiž ve skle.

„Já tomu říkám dva v jednom,“ představuje vzápětí výrobek Michaela Svačinová. „Jogurt obsahuje tři procenta tuku. Na povrchu je tuková vrstva a pokud se ta odstraní a jogurt se smíchá s marmeládou, tak už má jenom půl procenta,“ vysvětluje přednosti jogurtového výrobku. Hned má připravenou i praktickou ukázku: „Například tatínek má rád klasický hutný jogurt, tak si to vše smíchá dohromady. Jestli maminka drží dietu, tukovou vrstvu odstraní, případně nabídne tatínkovi a má zase nízkotučný jogurt.“

Firma nabízí nejenom známou variantu s čokoládou a oříšky, ale z ovocných příchutí jsou to ostružina, jahoda, borůvka, višeň, ananas, meruňka a klasický bílý. (ika)