Tak právě těmito slovy zareagoval sládek chotěbořského pivovaru Oldřich Záruba na informace hovořící o tom, že někteří hospodští a provozovatelé stánků prodávají jiná a horší piva pod značkou Chotěboř.
„Na pípě mají kromě našeho i jiná piva, a když zjistí, že nejdou na odbyt, zneužívají naši značku a dobrou pověst a hosty jednoduše podvádějí. Zejména pak ty, kteří na Vysočinu přijíždějí z jiných regionů a neměli doposud příležitost chotěbořská piva ochutnat a jen o nich slyšeli," pokračoval sládek.
Jaroslav Konečný z Krucemburku patří mezi ty, kteří si letos v létě dali natočit Chotěboř u jednoho stánku otevřeného u Velkého Dářka na Žďársku.
„Hned po prvním napití jsem věděl, že něco není v pořádku. Ve sklenici jsem dostal vodnaté pivo, které nemělo tu pověstnou chotěbořskou plnost, hořkost a nedrželo ani pěnu. To přece není Chotěboř, obrátil jsem se na obsluhu, ale ta jen pokrčila rameny," popsal svou osobní zkušenost Konečný.
Sládek Záruba dodal, že není v silách pivovaru tomuto nešvaru zabránit. „To je otázka kontrolních orgánů, které by měly konat a zabránit tomuto klamání zákazníků a poškozování našeho pivovaru," uzavřel Záruba.